روز از نو روزی از نو

اغروب جوونی

روز از نو روزی از نو

اغروب جوونی

مژده

مژده به همه عزیزان هم شهریم 

 

دوستای عزیز ساکن تبریز سلام علیکم. 

حالتون خوبه ؟  

 من چند شب پیش یه مستند خیلی جالب به نام ساکنین زمین رو داشتم نگاه می کردم.      

این مستند در مورد حیوانات خانگی و اهلی و گوشت خواری و راجع به کشتار گاه های تولید گوشت بود. 

من خودم که خیلی حال کردم با این مستند. 

به همین خاطر تصمیم گرفتم این مستند رو به صورت رایگان در اختیار همشهریان عزیزم قرار بدم. 

اون دسته از دوستایی که مایل به نماشای این مستند جالب و زیبا هستند می تونند با شماره زیر تماس گرفته این دی وی دی رو در عض ۴۸ ساعت در درب منزل یا محل کار دریافت کنند (البته بدون هزینه) 

شماره من : ۰۹۳۶۳۹۳۱۰۴۸ 

فقط تورو خدا شبا زنگ نزنید ها   

 

 

چاکریم

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:10 http://www.harfaye-delam-yalda.blogfa.com

niyazi nis bahat tamas begiram male mano biyar unii

سلام یلدا جان
مرسی که اومدی
قدم رو تخم چشامون گذاشتی
چشم حتما برات دی وی دی رو میارم
بازم بیا عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد