روز از نو روزی از نو

اغروب جوونی

روز از نو روزی از نو

اغروب جوونی

نظر یادت نره !!!!

الهی

 

الهی تو بمیری من بمونم

سرقبرت بیام روضه بخونم

 الهی سرخک و اریون بگیری

تب مالت و فشار خون بگیری

 اگر بردی از اینها جان سالم

الهی درد بی درمون بگیری

 الهی بخونی و نظر بدی

اگه نظر ندی خیلی بدی

عشق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عشق گل سرخ است ، دلش در سپیده دمان گشوده می شود ،

 دو شیزگان، با نگاه خود ، زیبایی اش را می نوشد و آن را به

 سینه می زنند .

 عشق ، آشیانه ی گرم خوشبختی است ،

سرچشمه ی شادمانی و مهد آرامش و صفاست .

 عشق ، لبخندی است ملیح بر لبان زیبایی .

 وقتی کسی عاشق می شود ، همه ی رنج هایش را از

 یاد می برد . زندگی عاشق ، بستر رویاهای رنگین است .

 ای عشق ! تو چیستی که در دلم زبانه می کشی ،

 نیرویم را می بلعی و مرا اسیر خود می سازی ؟

 عشق ، رازی ست که در پس حجاب قرن ها

مخفی ست و گاهی سیمای خود را در تجربه های

 ما نشان می دهد   

 

چه جوری شد نمیدونم که عشق افتاده به جونم  
         
                                       خودت خونسردی اما من نه اینطوری نمیتونم

                                                           دارم حس میکنم هر روز به تو وابسته تر میشم

                                                                  تو انگاری حواست نیست دارم دیوونه تر میشم

                                                            یه حالی دارم این روزا نه آرومم نه آشوبم
 
                                       به حالم اعتباری نیست تو که خوبی منم خوبم

                                                 بگو با من چیکار کردی که اینجور دربو داغونم

                                       نه گریونم نه خندونم مثل موهات پریشونم

                   من از فکر و خیال تو همش سردم,میگیرم

سر ِتو با خودم با تو با یه دنیا درگیرم

می خوام از تو بگم سحر جان 

بی اون که در جستجوی قافیه باشم

و بی اون که حتی در جستجوی واژه ها باشم

در این شب ها که گویند عزیزترین شب های خداست

می خوام از تو بگم

از تو که عاشقانه دوستت دارم و می دانم که دوستم داری

با ساده ترین کلمات

همراه با همین اشکی که داره می غلته و فرو می افته

می خواهم بگم دوستت دارم

امشب نه می خوام برات از آسمان خورشید بیارم

نه می خوام ستاره ها را برات بچینم

و نه می خوام به شهر آرزوها و رؤیاها برم

فقط ساده و با صداقت

همراه با شاهدی صادق

از اعماق جانی سوخته

با چشمانی بارانی

می خواهم بگم دوستت دارم

و می خوام بگم این نه سخنی است که تنها بر زبان آید

من تقدس عشقت را

بر کرامت وجودم نشانده ام

و اگر سراسر وجودم زبان باشد

یکسره خواهد گفت:
دوستت دارم سحر جان