روز از نو روزی از نو

اغروب جوونی

روز از نو روزی از نو

اغروب جوونی

چه جوری شد نمیدونم که عشق افتاده به جونم  
         
                                       خودت خونسردی اما من نه اینطوری نمیتونم

                                                           دارم حس میکنم هر روز به تو وابسته تر میشم

                                                                  تو انگاری حواست نیست دارم دیوونه تر میشم

                                                            یه حالی دارم این روزا نه آرومم نه آشوبم
 
                                       به حالم اعتباری نیست تو که خوبی منم خوبم

                                                 بگو با من چیکار کردی که اینجور دربو داغونم

                                       نه گریونم نه خندونم مثل موهات پریشونم

                   من از فکر و خیال تو همش سردم,میگیرم

سر ِتو با خودم با تو با یه دنیا درگیرم

نظرات 2 + ارسال نظر
TTS پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:40 http://www.tanhatarinsahar.blogfa.com

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

˙·٠•●♥ ♥●•٠·

______________$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
__________$$$_________________$$$$$

آپممممممممممممممممممممممممممممممممم...
منتظرتم...
نظر یادت نره!!!

مریم تنها شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:31


سلام
من تازه با وبلاگ یما آشنا شدم و میخواستم یه نصیحتی براتون بکنم آقا رضا ؟
توی این زمانه یعش کن به هیچ کی دل نبندش وگرنه مثل من ...........میشی
به حرفام خوب فکر کن
امشدوارم دوستیمون مستدام باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد